vikt & mätning

Månadens viktminskning: - 11.2 kg
Månadens vikt: 83.5 kg
Månadens BMI: 29.6
Total viktnedgång: 41,7 kg
 
 
 
 
före:
överarm: 37 cm
handled: 17 cm
armhåla: 105 cm
bröst: 112.5 cm
midja: 101 cm
stuss: 109 cm
lår: 62 cm
vad: 44,5 cm
hals 37,5 cm
 
nu:
 
överarm: 32 cm
handled: 17 cm
armhåla: 100 cm
bröst:107 cm
midja: 93,5 cm
struss: 103,5 cm
lår: 55,5 cm
vad: 41.5 cm
hals 36.0 
 
 
visst det är otroligt bra? jag mätte mig sist i juli.. 
 
Jag har börjat gått på gym och bad så jag tränar några gånger i veckan och jag har börjat RIDA....  men inte varje dag eller en gång i vecka, jag råkade fick rida två gånger på en vecka..det är så häftigt känslor att stiga upp på hästens rygg efter några år... jag var super lycklig att fick rida.... ;)
 
Jag ska förtsätta att gå ner i vikt till min mål sen det får räcka :-) alla tycker jag var alldeles för smal men jag är inte NÖJD fortfarande med min vikt och jag har fortfarande "ölmage" man kan säga. den ska BORTA!
 
ja nu jag har skrivit en del om min vikt och mätning :) så ni får titta före och nu  :)
 
nu ska jag kolla på tv! :)
 
pusshejs! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, du ha blogga en del som jag hunnit inte läsa. Nu får jag väl kom ikapp lite, det är helt otroligt förändring med vikt & mätning! Där ser man skillnad före o efter. Skulle vilja se bild före & efter, du kanske kan lägga ut bilder sen?:)Kämpa på du, gumman!! <3

2012-11-04 @ 14:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0