helgen

godmorgon på er allihopa!
 
hoppas alla har sovit bra!!? 
 
Jag sitter här med pyjamas och te vid datorn, nu måste jag fan skärpa mig att börja blogg varje dag...  
 
Nu är jag hos min kära mamma och har sovit över hos henne, fredags jobbade jag ensamt i köket och det funkade jättebra, men fick inga RAST hela dagen men vid 2tiden då fick jag en rast i lugn å ro det behövde jag verkligen!
 
Senare åkte jag upp mot till Borlänge för att hälsade på föräldrar, min pappa fyllde år i onsdags så jag gav honom en present, allstå en whisky flaska. han blev så glad :)
Så jag har tagit hemskt lugnt på fredagkvällen bara softat i soffan med hunden å katten så kollade på tv och myste lite med djuren i mitt famn.... :
 
Igår träffade jag mamma och vi åkte till stan och fixa några ärende sen kvällen jag och kompis bestämde oss att gå på bio och kollade på paramonal acticy 4 " PA4" betyget blev 2,5 av 5... jag blev inte skrämd av filmen så mycket man jämtfört med PA1....  
 
ni får avgöra själv vad ni tycker själv...
 
 
idag fick jag sovmorgon till klockan 10!!!!!! fasen det är så skönt med sovmorgon det behövde jag verkligen!!
 
 
idag min mamma ville mäta mig idag!
och nu det är gjort...
 
jag skriver om mätningen nästa inlägg!
 
nu ska jag gå!
 
pusshejs! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0