Walking

Idag på morgon gick jag ut och tagit en promenad ca 40 minuter, idag var mycket bättre än igår kunde jag gå bara liten runda då flådde jag mycket! Men idag var bra då gick jag längre :) ute är inte härligt utan det är duggregn men det gör inget bara ta rätt kläder fram!! Jag är glatt humör idag!!

Idag stod jag på en spegel då tyckte ja det stämmer inte någon så jag tog två kort på mig sen kolla jämfört med en tidigare då det var ganska skillnad:) vilken otroligt förvandlingen;-) jag är glad att jag gjorde det!!!! Bara 11 kg till 90 talet, jag kämpar så gott jag kan!!!

Nu ska jag kolla på hem till gården! Vi hörs sen

Carpe Diem!


Kommentarer
Postat av: Malin

Gogogo!! Det verkar ha gått jättebra för dig! :) Kämpa på, du!! :)

2012-05-12 @ 18:03:38
Postat av: Åsa bruna voff

Heja heja heja =) kämpar du.. KRAMAR

2012-05-13 @ 08:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0