Operationen har gått jättebra!

Nu jag har vandrat till annan sida!
NU JAG HAR NYTT LIV SOM JAG SER FRAM EMOT :D
Jag kommer berätta om operationberättelse nästa inlägg. nu ser jag inte så bra, har varken linser eller glasögon på mig, jag orkar inte hämta den, men jag väntar på mamma ska komma hit om några timmar hoppas jag!
Idag fick jag börja ta några sked vatten, helt UNDERBART!! min hals är så torrt... men jag får ha bara 500 ML per dagen... trist men ja...
ute är härligt väder man vill gå ut och ta ett promenad kanske få göra det imorgon när jag har åkt hem från sjukhus.. hoppas jag att dom utskriver mig imörn
nåväl...
Jag är blekfis, okammat, och massa sprutor, blåmärke b.la........
och jag mår bra men öm i magen.. och har lite svårt att andas men det blir bara bättre och bättre varje timme när jag får MORFIN... morfin är min hjälpmedel ;-)
carpe diem

Kommentarer
Postat av: Åsa med bruna hundar

ååååååååå HÄRLIG... var rädd om dig ska uppföljer längtar nästa din nyhet blogg =) KRAAMMAR MASSA

2012-05-08 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0