jag överlever!!!!!

jaa!
det har varit himla mycket att göra på vardagar så jag hinner nte så mycket att sitta vid datorn när ute är fint väder så jag passar på att njuta av väder & min sjukskriven har gått ut i söndags...
först jag trodde 3 veckor sjukskriven var låååång, men när jag kom hem till Uppsala från Borlänge då tiden flög iväg!!!
I helgen har varit väldigt kul, min kompis kom & sov över så vi gjorde väldigt mycket, visat henne hela uppsala under lördagen... söndags åkte vi till stockholm & shoppade...  :) & träffat andra vänner också...
har haft så kul med henne men synd helgen har gått alldeles för FORT!
sen jag har god nyhet!
Jag träffade min chef igår på möte och jag blir anställd IGEN på samma jobb, im happy! och jag börjar REDAN på fredag...
ååh längtar!
oj klockan är mycket !
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0