en vecka och en dag.

igår blev en vecka sen jag gjorde gastric bypass operation, kan inte fatta att jag har gjort det.. Jag älskar mitt nytt liv!!
Soppor har fungerat jättebra, har ökat till 2 dl tidigare var 1,5 dl per måltid.
Nu börjar bli less på jävla SOPPOR och så, vill börja att TUGGA en knäckebröd som jag har längtat efter en månad, tänkte börja till helgen...
Ingen dumpingar när jag åt fil, smoothies m.m det känns så härligt att kan äta fil på morgon!
men jag är sugen att äta gröt nu, äggMACKA....åååååh! snart snart får jag börja äta dom.
tänkte börja köra med matdagbok på blogg, vad tycker niii? :)
jag kommer att äta 6-7 gånger om dagen.... men i liten mängd... :-) men ät oftare.
Har funderat att börja då och då med vblogg här, men hur fungerar det i bloggen?
hjälpa mig gärna att förklara??? :-)
Ska börja städa inne här på blogg att ska få dom i ordning på kategori och göra flera ny kategori, tex mat, träning m.m, låter det bra va? :)
Nu ska jag ta någon lite mellis sen gå ut och går lite..
Jag motionerar VARJE DAG det har jag bestämt mig... :-)
Har ett mål att jag ska VÄGA under 100 i JUNI... få se om jag lyckas... bara 9 kg kvar!!
tänkte köra med månadens vikt, ej veckans vikt då det blir stressad och långsammare...  bättre varje månad ska jag sätta på vågen och se restultat efter en månad hur mycket jag har gått ned i vikt, då mer spännande, eller vad säger ni?
nu ska jag gå....  kan inte sitta stilla, vill gå gå gå! :-)
carpe diem
!
togs bild den 14/5-2012

Kommentarer
Postat av: Åsa bruna hund

Hmm jag tror du filma dig sen s'ätta You tube ladda färdig sen fixar här blogg men längesen jag gjort .... men nu idag kanske nytt OPS jag ... du ser jätte fin. KRAM

2012-05-16 @ 07:30:12
Postat av: Malin

Japp, tycker att du kan kör med matdagbok för att vi vet inte riktig vad du äter om dagen. Precis, det är bäst om man kör med månadens vikt än veckans så annars man märkt inte mycket hur skillnad i varje veckan utan varje månaden. Ännu mer spännande med. :) Gogo!

2012-05-16 @ 09:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0