ledig idag!

god kväll!
Jag har åkt en sväng till kramtex och handlat kockjacka bara för 199;- dom hade rea just nu då vilken tur och bara en kvar min storlek och så provade jag då det passade perfekt då jag bad säljare jag köper den direkt... så gjorde jag det sen åkte hem med stort leende.
Oftaste på jobbet man kan låna kockjacka men helst är små för mig så jag tänkte lika bra köpa egen så jag slipper låna och anpassa efter andra... nu man äga en kockjacka, superbra! men tyvärr jag har inte kockbyxor eller förkläde, jag tror det finns säkert man kan låna förkläde på jobbet...
en svart kock jacka med vita knappar.. det ser jösses snyggt ut.. då jag behöver inte tvätta så ofta man jämtfört med vita kockjacka. usch.
så jag ska jobba bara 50 % hela ut till slutet av mars.
tisdag;  09:00-13:00
onsdag: 09:00-13:00
torsdag; 08:30-11:00 på annan ställe
fredag: 09:00-13:00
måndag:09:00-13:00
tisdag: 09:00-13:00
onsdag: 09:00-13:00
torsdag 08:30-11.00 på annan ställe
fredag: 09:00-13:00
sen vetjag inte vad som händer i april månad.. :) vi får väl SE....
juste det, på torsdag kommer nog min mamma, mormor, morfar, mammas sambo & ev min bror hit till Uppsala och hälsa på mig, jag är jätteglad!!
så får umgås med min familj på torsdag eftermiddag, myspys!!
ja annars jag har städat hemma och tvättat kläder å hemlagat grönsaksoppa så mums!!
nu ska jag gå och diska sen ska jag ta en varm dusch sen kolla på tv senare ikväll :)
carpe diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0