flyttat!

Nu har jag äntligen flyttat ut till nya lägenhet!
Det är bästa som hänt i mitt liv!
Nu börjar det lite lyx liv på vardagar!
Nu sitter jag i nya lägenhet och ha det så mysigt, kan inte fatta att jag ÄLSKAR mitt lägenhet!!!
alla mina vänner kommer hit och hälsa på och umgås med mig nästan varje dag, vilken dom brukar inte göra tidigt, det kan bero på min sambo, nu är jag singel som en fågel, nu ska jag njuta av singellivet, nu har det hänt massor saker på sistone!
ringde massa samtal idag på förmiddagen och äntligen fick veta att ska gå på operationplaneringen den 15 mars som jag har LÄÄÄÄNGTAT så mycket efter den!
ska ringa dietist imorgon och höra om det behövs träffa en dietist innan jag träffar en läkare...!
nu det är inte långt kvar till operationsdagen!
nu har jag börjat läsa  mycket om mat, träningar m.m, diskuterat mycket med vänner om gym & bad runt i Uppsala vad är billigt eller dyrt, eller vilken är bättre b.la!
Jag tror jag ska ta fyrishov, börja med en månad sen vi får se.... det är ju snart sommar så jag badar och tränar ute, tex powerwalking, jogging m.m. Det finns mycket fina vägar som man kan jogga i skogen här i närhet jag bor i...!
på torsdag ska jag åka till Arlanda på jobbmässa så jag hoppas jag har något bra jobb därborta, så vi får hålla tummarna!
Nu ska jag se på tv... :)
carpe diem!

Kommentarer
Postat av: Cecilie

Härligt, att det händer något med ditt liv! Kraaam

2012-03-06 @ 09:56:26
URL: http://starismylife.blogg.se/
Postat av: Malin

Här har du längtar länge efter att ha egen lägenhet inte som bo dela med någon i Örre eller hos förra pokvän som är inte ens ditt lägenhet men nu är din alldeles egen lgh. Du kan gör vad du vill. Riktig frihet! :) Jättespännande när det är dags operation för dig. Vet att du längtar efter dit som tuusen!! :) Puss

2012-03-07 @ 21:53:31
URL: http://faiiiry.blogg.se/
Postat av: Åsa S

Nä men va kul att du hittar en lägenhet nu och var? Och det var härlig att du mår jätte bra efter alla är skiter och nu ta du nytt liv och se framåt och satsa nytt liv och det ska jag uppföljer din blogg varje dagar!!!!!!! var ärdd om dig..KRAAAM

2012-03-18 @ 16:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0