datumet är spikat

Äntligen det händer något i mitt liv!!
JO, jag har fått ett TID för operation den 7 MAJ...
det känns sååå underbart! Ska träffa dietist den 5 april och diskutera lite om min kost och så...
jag kommer att dricka flyt, " modifast " i 4 veckor, men jag får självklart dricka te, vatten och kanske mjölk... :)
men jag är glad att jag hinner att äta PÅSKMAT innan jag startar med flyt.
det ska bli jättetufft ibörjan med flyt, samt jag jobbar också som kock, det känns väldigt svårt för jag måste smaka på maten på jobbet för jag lagar mat till förskolan... :-/ kanske jag får be dom att smaka istället för mig....
eller får jag smaka lite? :p vem vet.
Har en god nyhet till!
Jag är anställd på 95,5 % lite lustigt ja fram till 30 april, men det har möjlighet att förlänga till början av maj sen jag måste sjukskriven i två-tre veckor, jag tror chefen blir inte så glad att jag ska bli sjukskriven när jag är nyanställd.. men jag kan inte göra åt den... :-/
Jag har väntat den operation i 2 ÅR nu fan det är DAGS!!!
jag ska nog gå ner minst 50-55 kg, jag ska se till min mage ska bli fan PLÄTT!!!
Har ingen våg här hemma, kanske dags att inskaffa en våg och ny mixer så jag kan göra smoothie till mellanmål även göra pure mat när jag har gjort min operation då måste jag dricka en vecka flyt efter operation sen andra veckan blir något pure/mosad mat...  kanske inskaffa barnmat istället?  haha, nej inte sånt. usch.
önskelistan står högst upp nu är:
digital våg
mixer
jag ska börja städa här på blogg och skaffa flera kategori så ni kan följa mig min vikt. :-)
caarpe diem
jag vägde runt 75-80 kg på bilden då jag var runt 14-15 år gammal...
då var jag smalare i anskite, eller vad tycker ni? :-)

Kommentarer
Postat av: Mallin

Är glad för din skull att du är anställd framme till 30 april så hoppas att dom kan förlänga dig efteråt. Men du ska ju sjukskriven dig sen. Får se. Skönt att det är dags opeation för dig efter långa två år. Äntligen att det närmar sig ännu mer. Sjukt spännande!! :) Pöss

2012-03-27 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0