HEJ JUNI

Äntligen nu är SOMMARTID!

Jag är himla taggad till jobbet idag efter 3 veckors sjukskrivningen.....!!

Var en sväng till jobbet igår och träffade min arbetskollego som jobba i köket med mig och  alla barnen frågade efter mig var hade jag varit under en månad...  och en del barn kom fram och kramade mig, jag smälte verkligen.
BARNEN HAR VERKLIGEN SAKNAT MIG!!!!!!

Nu ska jag är tillbaka till jobbet så barnen blir trygga när jag jobbar där igen och blire massa goda mat till barnen ;-)
inte många dagar kvar tills jag får semester i 2 veckor. det ska bli härligt... :)
det blir utomlands för mitt del, punkt slut!


jag är så taggad!!!



carpe diem




Kommentarer
Postat av: Malin

Nu ser man att du blivit lite smalare i ansikte nu :)Spännande hur du ser ut om månader?! ;)

2012-06-11 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0