min kärlek <3

är dålig bloggare just nu.
 
Min ny kärlek dök upp så jag har glömt bort blogg, men jag kommer att vara aktiv senare kan jag lova, men just nu är det FÖR mycket....
 
jag jobbar så mycket nu efter semestern, jag jobbar ensam i köket och det har varit ganska ok på jobbet, mest segt, för det finns INTE mycket att göra för att vi har planerat färdigt med mat meny och så..  så det är mindre jobb just nu..
 
Äntligen min chef är tillbaka från semester så jag fick prata med min chef ang min lön och så... 
nu a-skattsedel är skickad till mig sen får jag skicka tillsvidare till löncenter så vi får se om jag kan få fullt lön nästa gång..   jag har aldrig upplevt med a-skattsedel, det är första gång för mig därför jag blev så osäker.. men nu det är gjort. 
sen har jag pratat med chefen om Friskvård det behöver jag verkligen ha friskvård när jag har jobbat sålänge nu. jag måste börja gymma så jag hoppas dom kan skicka mig med biljett eller något så jag kan betala rabatt vid gym, vet inte vilken gym vill jag börja ska fundera lite ett tag till... :)
 
 
kan berätta er att jag är väldigt aktiv på instagram gärna följ mig, missbjorke heter jag där.... :)
 
 
 
kan visa er min ny kärlek ... :)
 
 
så... :)
 
nu ska jag gå lägga mig, ny dag imörn...
längtar till helgen så jag får träffa mina vänner som har ej setts i ett år... :)
 
 
carpe diem 
 

Kommentarer
Postat av: Maliin

Jag längtar efter att du skulle vara aktiv här blogg, få se hur resultat med viktnergång. Men ha gott om tålamodig här! Skriva när du har tid o lust! Fin bilder på er! <3

Svar: jag försöker uppdatera så gott jag kan =)
Pillan

2012-08-02 @ 14:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0