uppsala

ja, jag är i Uppsala just nu eller kom hit för två dagar sen, igår var jag kollade på en lägenhetsvisning och jag funderade verkligen att flytta dit, men vill vänta jag ska kolla igen en etage lägenhet på måndag kväll ska bli spännande. Igår efter visningen åkte jag till Arbetsförmedlingen och träffat min handläggare + konsulent, det ser väldigt ljust för mig, jag ska besöka på praktikplats vid arlanda allstå flygplats. jobba i lager eller något... ska åka dit 8 mars och vi får se hur det blir... Jag skulle bli skitlycklig om jag får praktikplats som leder till anställning, i flygplats... jag kan jobba både dag och natt skift... ;-)
Carpe Diem

Kommentarer
Postat av: Malin

Änbtligen kommentera funkar nu. Hehe, vart ligger lägenhet? I Uppsala el i Sthlm? :)Hoppas att det blir något praktik för dig på Arlanda inom kort tid. Så du slipper att vara arbetslös och stanna hemma. Du behöver ju pengar oxå.:) Håll tummar upp för dig! PUSS

2012-02-18 @ 20:51:43
URL: http://faiiiry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0