lägenheten

nu har jag gått på 2 olika lägenhetvisningar, nu jag har bestämt mig att ta en etagelägenhet och det ligger givetivs i Uppsala, sävja heter område...
det är 10 min med buss till centralstation men huvudsak att jag bor under taket, jag skiter i hur avstånd till stan...  trots buss kommer flera gånger om dagen...
och ägaren skulle höra av sig om hon skulle välja en person som ska få denna lägenhet, och jag blev tydligt vald!
och nu ska vi göra en kontrakt om några dagar, så sen troligvis lägenhet är MIN.....
jag gillar direkt denna lägenhet fort jag kom in till lägenhet, bara WOW...
nu börjar jag funderar på hur jag ska inreda denna lägenhet i bra plats som kan spara plats.. det är bara 39 kvm i lägenhet med kokvrå, men har funderat ta beg ugn + frysskåp.. hrmm..  få se hur det blir.
snart blir en runda på IKEA och jysk!
nu ska jag gå och sova!
natti natti!
carpe diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0