gym

imorse whattade jag lite med min kära mamma angående gym & bad. Hon undrar om jag hade friskvård pga jobbet, men jag är inte anställd hos någon, utan jag är vikarie bara så det är inga möjligheter till gym eller bad. trist. men mamma tyckte det var bra om jag börjar gymma tex styrketräning, motionera å simma. Jo jag sa att jag har tänkt att börja gymma å simma när jag har gjort en operation. det ska jag göra.. men pris var ganska dyrt men värt?!? tänkte bara gymma å simma i en period sen på sommar kan träna ute istället. men vi löser säkert något sätt.. :) imorgon vid 10tiden ska jag på en möte så jag hoppas dom kan ordna en åt mig. vill inte skriva för mycket. men jag hoppas dom kan hjälpa mig. även ska ringa till sjukhus och höra om operation! tänkte gå och bada sen tar de lugnt med varm te ;-) Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0