Back to the blog

Hej! Nu dags att blogga igen nu har jag skaffat en iPhone så jag kan skriva i blogg på en app så äntligen att jag kan skriva på vardagar... Nu dag är första februari jag ser fram emot
Med nya möjligheter att det blir väldigt ljust år som jag har längtat väldigt mycket, de sker en operation jag ska göra vår, det är bestämt sen det händer mycket men vill inte skriva så mycket annars det blir botten.... Nu jag förstod att jag är glad för jag har skaffat smeknamn i blogg kanske ni undrar vad de betyder, jag kan säga: lyck är enligt lycka alltså jag är lycklig att det händer mycket sakerna på 2012, brant är typ man gå lite brant som typ utveckling, min tankar att lyckbrant ska bli en bra bloggnamn och jag tänker att försätta att blogga här, jag lovar att jag är glad nu..... Vill ej berätta får mycket än operation, jag ska göra gastric bypass i vår, datum är ej spikat än men snaaart.

Jag har kämpat för det och jag ska lyckas denna gång, ge mg fan ;-)

Gärna kommenterar vad ska jag skriva i blogg? Bakverk, träning, mat, m.m säg vad ni vill??


Carpe Diem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0