Skogsäventyr

Vaknade runt halv 10 idag och solen sken väldigt mycket så jag åt frukost sen väntade på en kompis så vi vandrade i skogen å hittade massa fina nya vägar, vi kom framme till stordammen det var jättevackert natur! Det fanns grillplats vi planerar att grills gott i sommar om vi har tid ;-) annars sjukt vackert!! Vi vandrade många km utan tänka på klockan vi pratade och rensa massa huvudet över 2 timmar i skogen det var as härligt!! Fort
Vi kom hem då var vi helt sluuut!! Jag är helt nöjd för min dag att jag kände mig väldigt duktigt och jag tog självklart vatten flaska i skogen ;-)

Senare på kvällen har jag bokat en tvätt, sen städat lite hemma å torkat damm lite på hyllor m.m :) är helt slut efter idag! Undrar hur
Mycket kilo har ja RASAT på en vecka på tisdag!! Å jag har ingen våg hemma
För jag vill inte vara så desperat att tänka på vikten utan ska tänka på andra :) ska bli spännande sätta på vågen när jag kommer hem till mamma på slutet av april.

Nu ska ja rusa å hämta sista kläder från tvättstugan sen de är läggdags. Imorgon är ny dag och nya möjligheter :)


Carpe Diem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0