Modifast!!

Nu måste jag uppdateras varje dag det är inte långt kvar till operationsdag! Jag började med flyt den 10/4 så jag hann precis att njöt påskmat innan, vilken tur för mejj.. Så dt gäller bara dryck framöver till operationdag! Jag överlever iaf, har noll känsla att jag är hungrig eller något det känns så skönt!! Jag får dricka modifast, kaffe ( jag dricker inte eller det är sååå sällan) jag dricker mest te, kolsyra vatten eller läsk som är light, Max, zero och jag får äta lite BIT gurka!! Jag njöt igår ikväll det är ju lite fredagsmys!! Det är bar 23 dagar kvar med flyt!!

Jag har jobbat väldigt mycket nu hela april nu så sluten april jag får dubbel lön det känns såå underbart så jag behöver ej slösa något mer för jag dricker bara modifast & efter operation dricker jag flyt en vecka sen andra till fjärde veckA Börja med puré som "barnmat" det ska bli spännande att rasa många kilo till sommar.. Jag har rasat 4 kg när jag satt på vågen i torsdag morgon då har jag flytat i 3 dagar, det lät ganska mycket verkligen!!

Innan jag började med modifast jag bad mamma tog lite bilder på mej och måtte mej så vi ska mätta igen innan operation se om jag har minskat något!!

Idag har jag sovit ut ordentligt det behöver jag verkligen nu sitter jag här å kolla på tv å dricker modifast med banan smak å varm te kopp medan ute snöar, värre mysigt *not*!!

Undrar om jag vågar lägga ut en bild på mej kropp så ni får se hur fet jag var innan?? ;-)


Carpe Diem!


Kommentarer
Postat av: Cecilie

Peppa peppa! Du klarar det! Lycka till! :)

2012-04-14 @ 17:00:45
URL: http://starismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0