Im back!!!

Heej och god morgon!!

Sommaren är över så jag kommer att bara aktiv här på bloggen...

I sommar har varit ganska bra hittills.
Jag jobbade för mesta hela sommar för kunna betala hyran ;-)

Ni flesta vet att jag har träffat en gullig kille genom internet och träffat halvvägs i Turkiet för att vara med varandra! Efteråt vi blev så kära och vi blev tillsammans :)
Just nu är han i kurdistan och det är planerad att han kommer hit före jul om allt är ok! Det är lite tufft med distansförhållande men jag klarar mig. Jag är glad att Skype finns annars det har vart galet :P

Min viktresan har varit ganska bra, jag går ner i vikt varje vecka eller varann vecka beror på hur mycket jag rör mig också :) just nu jag väger 87 det är härlig känsla faktiskt!
Jag är pigg och alltid glad!! Har märkt att ja orkar mer nu än förut!

Nåväl idag åker jag till Avesta å träffa Therese som har hopp opp då jag får träffa dom nu igen efter några månader och jag ska tydligt få provrida på hopp opp det hade jag inte ridit på flera år tror det var sist 2-3 år sen pga min viktproblem!
Det ska bli spännande om jag klarar av honom i ryggen hihi!


Jag uppdaterar igen senare!
Måste hinna med en tåg!


Puss!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Wiiiie äntligen du skrev nu! Mm, det är inte så lätt med distanförhållande men ni kämpa för varandra! Glad för din skull att din viktresa gick bra under sommaren. Får se hur det bli till höst/jul. :) Puss!

2012-09-22 @ 17:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0