På jobbet!

Godmorgon!

Jag skulle skriva en inlägg ang min mätning plus vikt, har tänkt göra det igår men jag mådde inte så bra och jag sov bort hela kvällen igår från kl 17 till 22:30 utan väckklocka så tvungen gick upp å drack vatten och åt Hårtbröd m gustafskorv sen satt vid datorn en stund innan läggdags igen.. Jag hade hemskt mensvärk hela dagen igår därför jag har varit så hängig på jobbet.... Jag kämpade så gott jag kunde...

Nu värken är nästan över men har fortfarande lingon......
Förstår inte på mg själv att jag har aldrig haft så ONT när jag var fetma.... Aldrig... Nu jag är under 100kg då det kommer värk varje månad. Det är bra symbol för jag vet att lingon är Påväg.... Tummen upp!

Idag måste jag skriva om mätning å vikt, flesta är NYFIKEN!!! Jag vet ;-)

Idag blir nog lugnt på jobbet sen ska hem och ta lugnt som vanligt hoppas jag :) jag skippar träningen under lingonveckan för det känns inte skönt eller roligt att ha lingon under träningen blääää.


Nu ska jag gå och jobba!! Det blir korvstrongoff m ris till lunch!


Pusshejs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0