God kväll!

Hoppas allt bra med er? Nu måste ja fan att vara aktiv på bloggen....

I helgen har varit väldigt lugnt faktiskt, umgåtts med vännerna, ätit ute, och så :) sen igår hade jag städade hela lägenheten, jag upptäckte de var damm en del på hyllor å så så bara torka och så. Nu lägenheten blir fint å fräsch igen.. Jag längtar otroligt att åka hem till Dalarna nu på fredag och tillbringa med mina kära familj, dom betyder otroligt för mig!
Ska fira pappas födelsedag kanske äta gott och så :)

Min viktresan har otroligt bra. Sakta men SÄKER! Närmare till 70talet!!!!!!
Det var jävligt otroligt! Jag ska se till jag väger under 80kg till jul!!!

Jag slänger en bild på mig med ny hårfärg!!

Vad tycker ni om mitt nya hår? :)


Pusshejs


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas att du lyckas med ditt målet att du väger under 80 till jul. :) Heja på dig! Du är snyggt med ny hårfärg! Passar dig jättebra tkr jag! Puss

2012-10-16 @ 15:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0