- detox

jag har velat att prova detox är typ renande örtdryck, men nu äntligen jag har cash så ska jag börja prova redan imorgon och se hur det blir, jag ska dricka i 20 dagar, men kan köpa fler framöver också,

detox är typ renar hela i kroppen, fett ska all bort i kropp, "rensa i kroppen" då man kan lättare att träna på gym, jag fick rabatt på gym&bad&relax nära mitt jobb, man kan gå dit varje dag efter jobbet, vilken det är jättebra för mig, jag har fått mer motivera att få aktivera hela tiden, vill bara röra mig jämt nu, jag går/stå varje dag på jobbet, jag sitter nästan aldrig... så jag hoppas jag kan gå ner i vikt till sommar då jag blir pigg och ork mer varje dag..

jag måste bita mig och skärpa mig att börja motionera varje dag, jag vet att jag är hemskt att dåligt att motionera..  men jag motionerar gärna ibland på kvällar med min kära svärmor ut och promenerar i en timma, efteråt blir jag må bra av den!!

Blir spännande, jag kommer dricka 1,5 l med detox, allstå blanda detox & vatten, detox ska vara 12 ml och 1,5 vatten, så jag måste ha stor flaska varje dag till jobbet man jag kan dricka då.
det fanns tre olika smak, det är svårt att välja vad är god... till slut jag valde hallon-tranbär, hoppas den smakar lika som hallonsaft dom på butiken säger det, vi får se!!

men jag kommer att dricka ca 2 l varje dag ändå, och jag blir lätt mätt av den detox, man kan äta litesen är mätt redan, hoppas jag behöver inte äta större portion framöver haha..  1 mini portion blir bra... ;-)

ska sätta mig i vågen imorgon bitti och se om jag går ner i vikt när jag startar med detox.. en del går ner i vikt grund av detox men kräver motion också..;-)




bilden är lånad av google.


önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Maliin

Hoppas att Detox fungerar på dig. Såklart man må bättre efter motionera. Det gör jag med! ;) Lycka till!

2011-02-26 @ 19:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0